Pani Katarzyna Mańka, manager w firmie Sopra Steria, z którą współpracujemy, bardzo ciekawie opowiedziała w klasach drugich o negocjacjach: „Chcieć to mieć: negocjacje w biznesie i nie tylko „
Poniżej przesyłam kilka zdań od Pani manager na temat szkolenia:
Podczas warsztatu chciałabym uświadomić słuchaczom, że negocjacje to tak naprawdę gra, podobna do innych gier takich jak „ gra w chowanego, „gra kto pierwszy ten lepszy”, „ciuciubabka”, „szachy” itd. Aby zwyciężyć należy poznać kilka elementów składowych, na których bazują negocjacje: mowa ciała, słowa klucze, potrzeby psychologiczne, triki. Warsztat ma na celu uświadomić słuchaczom, że negocjacje to sztuka konwersacji i argumentacji i wygrywa ten, kto się lepiej przygotuje.
Bardzo dziękujemy za szkolenie, było bardzo inspirujące